16.46 take me to your best friends house, marmelade we're making out oh yeah, i take me to your best friends house, i loved you then and i love you now

världens jävla ilandsproblem. jag får inte det sista russinet ur min förpackning. känns la sååååådärr eller?  sen är det ju inte direkt så att jag vill dra in fingret i där eftersom att det är så kladdigt i där. så nej. det sista russinet får vara. tills att jag inte kan hålla mig längre. PLUS att mitt kaffe är odrickbart since sandra kastade halva russinförpackningen i skita'. fan.

nu ska jag råplugga anatomi, för det som finns inom mitt cranium vill inte samma som min kropp vill. det andra jobbiga är att jag vill se pitbull på söndag men nehe. jag vill se loreen på lördag men ingen kan. nehe. tufft liv.


lätta ditt hjärta!
Postat av: Julia

Fin du är! :)

2012-06-04 @ 18:33:36
URL: http://juliasmagazine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0