17.38 och jag skäms för att jag låter dig, men jag ska aldrig vara mot någon annan, som du är mot mig

just är livet lite upp och ner. jag är väl kanske inte on my edge.
mitt knä har liksom fuckat ur tooootalt, vilket gör att allting blir ännu värre.
precis när man känner att man är påväg upp igen, och så blir allt så jävla fel.
jag vet inte riktigt vad jag ska ta mig åt, idag har jag tillbringat mängder med timmar på sjukhuset, utan hjälp typ. sen skulle jag till pappa för att kolla på bikiniöverdelar men hittade ingen som passade. fan :(
sen känslan över att inte få spela fotboll förräns en sjukgymnast gjort ett utlåtande och eventuellt träning där gör mig inte direkt gladare. but hey, det är soligt ute. det är alltid bra.

ah förlåt för ett oerhört negativt inlägg men just nu tycker jag synd om mig själv. egentligen utan rätt, haha jag får skärpa mig och se till att keep a good face nothing more to it liksom.



är du shysst eller?
tack!

lätta ditt hjärta!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0