18.43 i see you over there so hypnotic, thinkin' bout what i do to that body, i get you like aouh baby

whatapp!!
jag har varit lite ooooooof-f.
jag gick till en sjukgymnast häromdagen och enligt honom verkar det som om min fotbollskarriär var över, men det var det för zlatan som ung också så jag ska väl inte måla fan på väggen. även om det ser mörkt ut just nu, så ska jag inte ge mig. jag är så trött på att allt är målat i svart. men screw it. jag SKA tillbaka.

förövrigt så hade vi friluftsdag med fyraårsprogrammet på skolan idag och vi hade det jättemysigt så det var väldligt lyckat!

ah.. vad har jag mer att säga? livet som andraårsringare på gymnasiet börjar gå mot sitt slut, och det känns ganska konstigt faktiskt. men skit i det.
något annat som har hänt att jag har fått träningsförbud. ah.

det var lite överdragande över det senaste dagarna i moi loife.



lätta ditt hjärta!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0