15.59 it's my time, it's my life, i can do what i like for the price of a smile

tjingeling!
hur är det med er så här åtta dagar innan Jesu födelse, en dag efter tredje advent och drygt en vecka kvar till årets värsta matkoma?
med mig rullar livet på bra! många förändringar är på väg att ske i början av nästa år och så jag går in i 2013s slutskede hur taggad som helst!
vad kan jag mer berätta för er?
veckan har varit fylld med arbete på vindängen. vilket fint ställe det är hörni!
helgen var.... haha ah.. helgen var alldeles för kort. I fredags kikade vi på Gyllene Tiders sommar 2013, jag och ellinor... och nyp mig i armen så såg vi oss själva i publiken. det var coolt.
mycket fin dag.
i lördags chillade jag väl mest på dagen, bytte gardiner och tvättade och dylikt hos mammi.
på kvällen var det utgång med två av mina favorittjejer. vi spatserade ner till O'learys och spenderade hela kvällen där. kort och koncist det var en väldigt galen kväll punkt.
 
igår sov jag. och åt kinamat. godaste som finns typ.
pussipuss

lätta ditt hjärta!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0