22.06 So show me family, all the blood i would bleed, i don't know where i belong, i don't know where i went wrong

Hej du!
Sitter här igen med lite mindre läxor, men dubbelt så djupa! Skulle verkligen behöva ha min sarha mitt emot mig och skratta åt mitt förvirrade ansiktsuttryck och diskutera problemen med mig! Typ till den grad att mitt ordvokabulär rinner ur öronen på mig. Det vore najs! Jag ska träna med henne imorgon så får väl ta det då, lite distraktion så jag inte får allt för grov träningsvärk..... IGEN! Fem dagar kvar tills jag ska sammandrabbas med mitt underbara lag också! FEM JÄVLA DAAR!!! Dör av längtan!!!!!!!! Nu ska jag fråga mig själv ytterligare om jag anser att människan är värd mer än djuren. Puss! ❤


lätta ditt hjärta!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0