15.33 Man måste dö några gånger innan man kan leva.

Internt meddelande till min motsats-
It's gonna be god damn superÖÖÖÖSSS!
Nu till vidare affärer! Hej på er säger en otroligt trött chay idag! Visserligen är jag ÄNTLIGEN på väg ner till kusten för min enda semester i sommar typ, över helgen... But still, :)
Anledningen till att jag är så satans trött är att igår när jag jobbade på dagen kom chifen, och kollade om jag kunde worka night. Jadå säger jag och inser att jag skulle vara ledig på fredagen också då och kommer ner till mitt paradis tidigare! Så efter 18h jobb, 4h timmars sömn och 2h vaket tillstånd är denna b-ruden väldigt trött som sagt då! :) men pengarna smakar bra sen!!
Imorgon ska vi till vallarna med bästefarmor, sen på söndag ska min familj på mors sida och jag hälsa på den tredje av oss supersystrar!!! ÖÖÖÖÖS!
Nu ska jag sova vidare, så jag orkar njuta av mitt paradis!


lätta ditt hjärta!
Postat av: Tengil

ååå vad awesome bilder! :D

2013-11-25 @ 18:52:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0