22.46 Now you got a girl, someone new.and i can't pretend to just be cool, i can't be your friend so this is the end.

Hej vänner! Nu ligger jag hos farmor och ska sova. Imorgon vankas det jobb 06.45-16.00 och jag är supertaggad!! Eller? Har jobbat ikväll och det gick så bra så! :) igår skulle jag och min kära motsats bege oss till systeryster nummer tre. Men planerna blev ändrade i gällstad men vad gör det? Vi gjorde vad vi kunde av situationen och åkte och badade i örlen istället och kanske hälsar på 'na på söndag istället! :) nu vill jag minsann SOVA. 😂😎


lätta ditt hjärta!
Postat av: Motsatsen!

Säger bara en sak... IT´s GONNA BEEEEE ÖÖÖSSSSSSS!!!!

2013-07-26 @ 08:06:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0